22.03.2012

nie warto rozmawiać

plgelabjr

@jb
Szczerze - wątpię, czy kiedykolwiek ją miałeś. W ogóle zdarza Ci się, no wiesz, tak po prostu usiąść z książką dla przyjemności?

No wiesz, owszem, codziennie.



jb

Sprawdzam. O czym była ostatnia, czy Ci się podobała i dlaczego. Nie odpowiesz - wylecisz.



plgelabjr

Ojej, jak w przedszkolu. Była o Sherlocku, podobała bardzo, bo niesamowicie fajne było wychwytywanie aluzji w Sherlocku Moffata (właściwie tylko po to czytałam).



jb

No faktycznie nie robi na mnie wrażenia osoby o przesadnie szerokich zainteresowaniach. Koleś uważa, że jest oczytany, bo czyta Sherlocka Holmesa...



zvnfgb-znfn-znfmlan

Koleś uważa, że jest oczytany, bo czyta Sherlocka Holmesa...

No proszę, jak pięknie z odpowiedzi na pytanie "jaką książkę ostatnio przeczytałeś" zrobiło się "koleś uważa, że jest oczytany, bo..."



jb

Odpowiedź była żałosna - a ja jestem za mało naiwny i łatwowierny, żeby kupić wyjaśnienie "ta poprzednia książka była ciekawsza, ale szczerze odpowiedziałem na to, jaka była ostatnio".

…nie tylko z Pospieszalskim.

Skróty dyskusji moje. Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób i blogów całkowicie zamierzone.

0 komentarze: